Molnár Péter Gábor oldala

Jó hangulat, magas teljesítmény!

Ambícióim 

  • Jól megtervezett, átgondolt stratégiát kidolgozni és eredmény orientáltan végrehajtani.
  • Dinamikus, jó hangulatú, folyamatosan magas teljesítményt nyújtó csapatokat vezetni.

 Képességeim

  • Eredményes vezetés.
  • Kreativitás, innovációk ösztönzése.
  • Jó kommunikációs készség.
  • Rendszerező, szintetizáló képesség.
  • Stratégiai gondolkodás.

 Képzettségi adatok

1985-89:           Budai Nagy Antal Gimnázium, Budapest

1992-97: ELTE Pszichológia szak, pszichológus

2004-2008 Euro Contact Business School - közgazdász vezetőképző

2008-2012 Wekerle Sándor Üzleti Főiskola - kereskedelem és marketing szak - közgazdász

Tanfolyamok

1998 november: BOI Ügynöki Alapvizsga

1999 április:       SPSS tanfolyam

2000 május:       SAS Institute által szervezett Programozás I. tanfolyam elvégzése

2008 május        vezetőképző - Generali HR

2008 november - vizsgáig Cambridge üzleti angol nyelvvizsga előkészítő tanfolyam

 

Nyelvismeret

angol:            középfokú szakmai "C" típusú nyelvvizsga

 

Szakmai pályafutás

 

1997. október 1. - 1998. április 15.

Szonda Ipsos, Média, Közvélemény és Piac-Kutató Kft.

                        Beosztás: kutató manager.

 Feladataim:

  • Qvantitatív piackutatások managelése.
  • Ügyfélkapcsolatok ápolása (Coca-Cola, Kodak, Herlitz).
  • Angol és magyar nyelvű tanulmány elkészítése a következő kutatási területeken:
  • 1. Image kutatások,
  • 2. fogyasztási szokások tesztelése,
  • 3. reklámhatás vizsgálatok (Fő megbízóm: Coca-Cola).

 1998. április 15. - 1999. március 1.

Providencia Osztrák - Magyar Biztosító Rt.

 

                        Beosztás: biztosítási tanácsadó és tréner

Feladataim:

  • Biztosítási tanácsadás elméleti és gyakorlati elsajátítása után biztosítástechnikai és eladás technikai alaptanfolyamok megtartása
  • Alaptanfolyamok tanmenetének kidolgozása
  • Eladás technikai anyagok fejlesztése.

 

  • 1999. április 15. - 2001. január 1.

Generali-Providencia Biztosító Rt.

                        Beosztás: marketing kutató

 Feladataim:

  • 1. Termékfejlesztéshez ügyfelek igényeinek kutatása
  • Conjoint analysis kutatás a szegmentált célcsoporton.
  • Esetenként fókuszcsoportok moderálása házon belül.
  • 2. Belső image kutatás irányítása, kiértékelése. Munkatársaink elégedettségének folyamatos mérése.
  • 3. Exkluzív kutatások szervezése és kiértékelése külső cég segítségével.
  • 4. Ad hoc belső telefonos kutatások managelése, kiértékelése
  • 5. Cégimage folyamatos mérése. Sztandard vállalati riport rendszerek bevezetése. Összehangolása nemzetközi konszern riportrendszerekkel.
  • 6. Reklámhatás és reklám pretesztek managelése.
  • 7. Adatbányászat. Cégen belül felépülő adattárház kiaknázása adatbányászati módszerekkel. Ezen új terület bevezetése, hasznosságának bizonyítása. A most először induló (2000 június) adatbányászat projekt vezetője.
  • 8. Minden kutatási eredmény prezentálása a managementnek, konzultáció megszervezése a szakosztályoknak, ha ők a megrendelők. A konzultációk során marketing megoldások ösztönzése, segítése.
  • 9. Ügynökségi kapcsolattartás.

 

Ehhez az alábbi piackutatási módszereket és lehetőségeket kellett bevezetnem a konszernen belül:

 

  • Fókuszszoba kialakítása (Videokamera és TV segítségével), csoportok szervezése, moderálása, top line és tanulmány elkészítése.
  • Mélyinterjús módszer használata.
  • SPSS 9.0. statisztikai program segítségével faktoranalyzis, páros T próba, regressziós analysis bevezetése és értelmezése managereknek
  • Sztandard riportok kialakítása a nemzetközi riportokkal összehangolva.
  • Piackutatás igénylési rendszerének kidolgozása.

 

  • 2001 január 1. - 2004. szeptember 1.

Generali-Providencia Biztosító Rt.

                        Beosztás: kutató csoportvezető

 

Csoport célja volt, hogy integráltan használja a piackutatás az adatbányászatban rejlő üzleti lehetőségeket.

 

Feladataim:

  • 1. Csoport kialakítása, célok definiálása, működés szabályozása.
  • 2. Cégen belül a csoport elismertségének elérése, megrendelések koordinálása, eredmények beépítése a vállalati folyamatokba.

 

Fontosabb projektjeim:

 

      Adattárház fejlesztés során az elemzői környezet kialakítása, külön server definiálás, adattáblák specifikálása az elemzések számára.

      Sztandard CRM és marketing jelentés kialakítása az adattárházból. (Cognos jelentések és kockák.)

      Ügyfélérték projekt irányítása.

      Ügyféladat kezelés projekt irányítása, ügyféladat tisztítás folyamatának és eszközének definiálása, hiányzó adatok pótlása, rögzítendő adatok definiálása.

Keresztértékesítést ösztönző adatbányászati projekt managelése. Értékesítés ösztönzés ezen módszer segítségével.

 

Vezérigazgató által kiírt Innovációs pályázat során - melynek célja a növekedést ösztönző ötletek támogatása -  pénzügyi erőforrást  kaptam egy alternatív értékesítési technika kidolgozásához, ami call center és direct levél módszerrel történő biztosítás értékesítés.

 

  • 2004 január 1. -

Generali-Providencia ZRt.

                        Beosztás: Adatbázis marketing csoportvezető

 

Feladataim:

  • 1. Csoport funkciójának átalakítása, célok átalakítása.
  • 2. Beruházás megtervezése és végrehajtása.
  • a. Alközpont tender kidolgozása, fókuszálva a kimenő Call center alkalmazásra, amelynek hatékonyan kell támogatnia a proaktív telefonos értékesítést és marketing kampányokat. Új alkalmazás bevezetése.
  • b. Kimenő call center csoportok kialakítása.
  • i. Jogi háttér kidolgozása,
  • ii. toborzás rendszerének kidolgozása, szupervisorok kiválasztása,
  • iii. jelentések definiálása,
  • iv. fizikai környezet létrehozása,
  • v. eladástechnikai kézikönyv megírása,
  • vi. bevezetni a cég vérkeringésébe, új szervezet elfogadtatása.
  • c. Adatbázismarketing csoportban sikeres pilot call center és direct mailing kampányok elindítása.
  • d. Kampány tipikus lépéseinek definiálása, sablonok kialakítása.
  • 3. Generali Direct Line új értékesítési csatorna létrehozása.

 

2007.augusztus 1. Generali Direct Line csatornavezető, osztályvezetői pozíció

 

Fő feladatom és felelősségem, hogy az üzleti tervet teljesítsem a kampánymanagement csoport, és a két call center továbbá call center ügynökségek irányítása révén.

 

  • Profit központ eredményes működtetése.
  • 2009 januárjától az online értékesítési koncepció kidolgozása. Direkt média mix, online, kimenő call center, direkt levél eredményes működtetése.
  • Alkuszok, Bankok, MLM cégek partneri együttműködésének kialakítása.

2012 július Cloudprime kft előkészítése

2012. december üzleti konzulens, CloudPrime kft.

 

 

Számítógépes ismeretek

 

  • Office csomag alkalmazások
  • Grafikus alkalmazások: Harward Graphics
  • SPSS 12.0. használata: adatmanipulációs eljárások, alap lekérdezések, sor, oszlop-százalék, kereszttábla, páros T-próba, korrespondencia analízis, faktoranalízis, cluster analízis, többváltozós regresszió analízis, con joint
  • SAS Base 6.12 kezdő felhasználói szint, relációs adatbázis kezelés
  • SAS Enterprise Miner kezdő felhasználói szint, adatbányászat

 

Személyi adatok

 

Családi állapot:        nős

Születési hely:         Budapest

Születési idő:          

Állampolgárság:      magyar

Állandó lakcím:        

Mobil telefon:          

Munkahelyi telefon: 

Három gyermekem van: Molnár Levente, született 2001.05.15. Molnár Kincső, született 2004.10.15., Molnár Kristóf, születetett 2009.12.15.

 

Gépjármű-vezetői jogosítvány

 

"B" kategóriás jogosítvány.

 

Who is Who tag 2008. áprilistól.

 

Hobbi, sport

 

Tenisz, gyerekeimmel közös játék, síelés, feleségemmel közös főzés.

 

 

 

 

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 4
Tegnapi: 1
Heti: 5
Havi: 4
Össz.: 16 213

Látogatottság növelés
Oldal: Magamról
Molnár Péter Gábor oldala - © 2008 - 2024 - mpg.hupont.hu

Az, hogy weboldal ingyen annyit jelent, hogy minden ingyenes és korlátlan: weboldal ingyen.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »